Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-6 зі 6.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
жов-2017Становлення та перспективи розвитку ринку органічної продукції в УкраїніНовицька, І.В.; Чичкало-Кондрацька, І.Б.
2018Features of the Application of Digital Strategy and Customer Journey Mapping to Promote Organic Products = Особливості застосування digital - стратегії та customer journey mapping для просування органічної продукціїКузняк, Б.Я.; Новицька, І.В.; Хаустова, Е.О.
2019Управління просуванням органічної продукції через канали розподілуНовицька, І.В.
6-гру-2019Еvent marketing як інструмент просування органічної продукції на ринокЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Новицька, І.В.; Рончевіч, А.
лис-2020Технологія блокчейну як новий підхід просування органічної продукції на ринокНовицька, І.В.; Чичкало-Кондрацька, І.Б.
2021Marketing Analysis of Sales Channels of Organic Products = Маркетинговий аналіз каналів збуту органічної продукціїЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Новицька, І.В.; Кондрацька, Д.С.