Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 15.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
лют-2021Feedback classification for undergraduate translators’ training and assessment = Класифікація зворотного зв’язку для підготовки та оцінювання перекладачів студентівКороль, Т.Г.
2021Методичний аспект визначення рівня складності перекладацького завданняКороль, Т.Г.
2020Translation assessment: is there anything to be tested objectively? = Оцінювання перекладу: чи існує можливість об'єктивного тестування?Король, Т.Г.
тра-2022Застосування мемів у процесі вивчення англомовних ідіом та фразеологізмів учнями середньої школиКороль, Т.Г.; Голота, А.О.
тра-2022Огляд програмних додатків для вивчення граматики англійської мовиКороль, Т.Г.; Марушка, М.І.
тра-2022Роль та місце художніх кінофільмів у процесі вивчення англійської мовиКороль, Т.Г.; Демко, В.В.
2020Developing Test Tasks to Assess the Components of Prospective Philologists’ Translation Competence = Розроблення тестових завдань для оцінювання сформованості у майбутніх філологів окремих компонентів перекладацької компетентностіКороль, Т.Г.
2021Використання програмного додатка Text Analyzer для визначення рівня перекладацької складності текстуГунченко, Ю.В.; Король, Т.Г.
2022Формування комунікативних навичок на початковому етапі навчання польської мовиБолотнікова, А.П.; Король, Т.Г.
2022Psychological foundations of prospective philologists’ translation competence assessment = Психологічні основи контролю рівня сформованості у майбутніх філологів перекладацької компетентностіКороль, Т.Г.; Гунченко, Ю.В.