Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10016
Назва: Feedback classification for undergraduate translators’ training and assessment = Класифікація зворотного зв’язку для підготовки та оцінювання перекладачів студентів
У статті представлено класифікацію типів зворотного зв’язку, які застосовуються в класі перекладу. Обговорюються переваги та недоліки кожного типу зворотного зв’язку, уточнюється їх використання.
Автори: Король, Т.Г.
Тематичні ключові слова: feedback
translators' training
translation assessment
Дата публікації: лют-2021
Видавництво: Izdevieciba “Baltija Publishing”
Анотація: The article presents the classification of ffedback types to applied in the translation classroom. The advantages and disadvantages of each feedback type are discussed, their use is specified.
Бібліографічний опис: Korol T.H. Feedback classification for undergraduate translators’ training and assessment / T.H. Korol // International scientific and practical conference “Philological sciences, intercultural communication and translation studies: theoretical and practical aspects” : conference proceedings, February 26–27, 2021. – Venice : Baltija Publishing. – 2021. – Vol. 2. – P. 149-153.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10016
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
106-Chapter Manuscript-6219-1-10-20210407.pdf434.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.