Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14494
Назва: Значення електронної комерції для розвитку сучасної економіки бізнесу
Автори: Кулакова, С.Ю.
Горбунова, М.Р.
Ткаченко, А.О.
Тематичні ключові слова: електронна комерція
економіка бізнесу
глобальний електронний маркетинг
Дата публікації: 30-лис-2023
Видавництво: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»
Бібліографічний опис: Горбунова М.Р. Значення електронної комерції для розвитку сучасної економіки бізнесу / М.Р. Горбунова, А.О. Ткаченко, С.Ю. Кулакова // Сучасна економічна наука: теорія і практика : матеріали ХIII Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю, 30 листоп. 2023 р. – Полтава: Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – С. 49 – 50.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14494
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdfтези310.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.