Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14494
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулакова, С.Ю.-
dc.contributor.authorГорбунова, М.Р.-
dc.contributor.authorТкаченко, А.О.-
dc.date.accessioned2024-02-15T13:58:08Z-
dc.date.available2024-02-15T13:58:08Z-
dc.date.issued2023-11-30-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14494-
dc.descriptionГорбунова М.Р. Значення електронної комерції для розвитку сучасної економіки бізнесу / М.Р. Горбунова, А.О. Ткаченко, С.Ю. Кулакова // Сучасна економічна наука: теорія і практика : матеріали ХIII Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. з міжнар. участю, 30 листоп. 2023 р. – Полтава: Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2023. – С. 49 – 50.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»uk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectекономіка бізнесуuk_UA
dc.subjectглобальний електронний маркетингuk_UA
dc.titleЗначення електронної комерції для розвитку сучасної економіки бізнесуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdfтези310.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.