Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 323.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2015Интернет-маркетинг в социальных сетяхМокляк, М.В.
січ-2015Теоретичні аспекти використання інновацій в освіті державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування.Трегубенко, Г.П.
2015Проблеми впровадження соціально-етичного маркетингу в УкраїніМокляк, М.В.; Колибельник, Ю.В.
2015Теоретико-методичні підходи до оцінювання рівня національної безпеки у соціальній сфері в умовах системної трансформації і розвиткуЗавора, Т.М.
2015Система інформаційно-аналітичного забезпечення фінансово-економічної безпеки підприємстваЗавора, Т.М.
лис-2015Конкурентноспроможність підприємств цукрової промисловості: проблеми активізації зовнішньоекономічної діяльності підприємств в ринкових умовахВалявський, С.М.; Стиценко, В.М.
2015Storytellig як сучасний інструмент маркетингуМокляк, М.В.; Бондарчук, М.І.
2015Социокультурные аспекты развития Украины в условиях евроинтеграцииМокляк, М.В.; Попова, Ю.М.
2015Економічна безпека підприємства: аналіз наявних визначеньКозаченко, Г.В.; Адаменко, Т.М.
2015Алгоритм оцінювання ризиків в контексті забезпечення фінансово-економічної безпеки підприємстваЗавора, Т.М.; Лебедин, А.Г.