Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/115
Назва: Storytellig як сучасний інструмент маркетингу
Автори: Мокляк, М.В.
Бондарчук, М.І.
Тематичні ключові слова: Storytellig
маркетинг
сторітелінг
Дата публікації: 2015
Видавництво: Полтава: ПолтНТУ
Бібліографічний опис: Мокляк М.В., Бондарчук М. Storytelling як сучасний інструмент маркетингу// Національна економіка в умовах глобалізації : тенденції, проблеми та перспективи: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. Інтнрнет конф. студентів, аспірантів та молодих учених, 23 листоп. 2015 р.- Полтава: ПолтНТУ, 2015.- Т. 2 - С. 81-83
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/115
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4. бондарчук,сторителлинг сучасний инструм маркетингу.pdf190.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.