Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/114
Назва: Проблеми впровадження соціально-етичного маркетингу в Україні
Автори: Мокляк, М.В.
Колибельник, Ю.В.
Тематичні ключові слова: соціально-етичний маркетинг
глобалізація
національна економіка
Дата публікації: 2015
Видавництво: Полтава: ПолтНТУ
Бібліографічний опис: Мокляк, М.В. Проблеми впровадження соціально-етичного маркетингу в Україні / М.В. Мокляк, Ю.В. Колибельник //Національна економіка в умовах глобалізації: тенденції, проблеми та перспективи: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. студентів, аспірантів та молодих учених, 23 листоп. 2015 р. - Полтава, ПолтНТУ, 2015. - Т. 2. - С. 135-137.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/114
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.колибельник, мокляк.pdf166.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.