Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-8 зі 8.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2016Міжнародний франчайзинг як форма освоєння світових ринків: особливості розвитку та вплив на світовий валовий продуктБезрукова, Н.В.; Семенець, В.В.
2016Brand-management as a necessery condition to enter the world market for national companiesБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
2014Пріоритетні напрями створення брендів суб’єктами міжнародної економічної діяльностіБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А,
2014Особливості бренд-менеджменту в транснаціональних корпораціяхБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.
тра-2018Умови формування та реалізації конкурентних переваг вітчизняних підприємств на світових ринкахБезрукова, Н.В.
2015Управління торговими марками в процесі інтернаціоналізації підприємстваБезрукова, Н.В.; Амеліна, І.В.; Свічкарь, В.А.
січ-2023Особливості розвитку виноробної галузі: світові тенденції та вітчизняні реаліїБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.; Гладун, Н.О.
вер-2023Транснаціональні корпорації як головні актори на світовому ринку дорогоцінних металівБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.