Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-7 зі 7.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2020Theoretical Aspects of Enterprise Image Management = Теоретичні аспекти управління іміджем підприємстваХристенко, О.В.; Калайда, В.О.
2020Increasing the competitiveness of the modern region = Підвищення конкурентоспроможності сучасного регіонуКульчій, І.О.
2021Integral Evaluation of Service Marketing Objects = Інтегральна оцінка об’єктів маркетингу сфери послугДобрянська, В.В.
2020Features of strategy development formation at construction enterprise = Особливості формування стратегії розвитку будівельного підприємстваЧайкіна, А.О.
кві-2022The interstate development of human capital accounting: Assessment and modeling of the economic effect = Міждержавний розвиток обліку людського капіталу: оцінка та моделювання економічного ефектуЧижевська, М.Б.; Ситняківська, С.М.; Демидова, М.М.; Бебко, С.В.; Пузирьова, П.В.; Довбуш, В.І.; Клименчукова, Н.С.
2021Current Tasks, Procedures and Tools of Innovationhigh-tech Development of Ukraine = Актуальні завдання, процедури та інструменти управління інноваційно-високотехнологічним розвитком УкраїниРедкін, O.В.; Зима, О.Є.; Пахомов, Р.І.; Цвігуненко, О.О.
2022Assessment of the image of the innovative enterprise as a factor of its competitiveness in the conditions of new challenges and threats = Оцінка іміджу інноваційного підприємства як чинника його конкурентоспроможності в умовах нових викликів і загрозГлєбова, А.О.; Шимановська-Діанич, Л.М.; Бондар-Підгурська, О.В.