Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9274
Назва: Theoretical Aspects of Enterprise Image Management = Теоретичні аспекти управління іміджем підприємства
Автори: Христенко, О.В.
Калайда, В.О.
Тематичні ключові слова: image
classification
competitiveness
enterprise
functions of positive enterprise image
імідж
класифікація
конкурентоспроможність
підприємство
функції позитивного іміджу підприємства
Дата публікації: 2020
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: The essence of the “enterprise image” concept is defined. The process of forming enterprise image is investigated and the main problems that arise during the implementation of this process are identified in the article. The main elements of the enterprise image structure are considered. It was found that a positive image of the enterprise contributes formation of an appropriate level of stakeholders trust to the company and helps to see specific benefits that competitors do not have, so the formation of the enterprise image is very important.
Визначено суть поняття «імідж підприємства». Досліджено процес формування іміджу підприємства та встановлено основні проблеми, що виникають під час здійснення цього процесу.
Бібліографічний опис: Khrystenko O.V. Theoretical Aspects of Enterprise Image Management / O.V. Khrystenko, V.O. Кalaida // Економіка і регіон. – 2020. – № 2 (77). – С. 86-92. – DOI 10.26906/EiR.2020.2(77).1952
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9274
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту і логістики
Економіка і регіон. 2020. № 2 (77)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Христенко_2020.pdfстаття313.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.