Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 39.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2022Роль комплексу маркетингу в управлінні діяльністю підприємства в умовах ринкової конкуренціїАмеліна, І.В.; Лукашенко, К.С.
9-лис-2023Інновації як визначальний фактор міжнародної конкурентоспроможності компанійБезрукова, Н.В.; Свічкарь, В.А.; Глушаченко, О.В.
2023Сучасні технології та механізми управління розвитком креативного потенціалу підприємств у конкурентних умовахКомеліна, О.В.; Корсунська, М.Ю.
2022Маркетингове забезпечення підвищення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ТОВ «Савинці»)Довгаль, А.Р.
2022Удосконалення конкурентної стратегії підприємства з використанням інструментів маркетингу (на матеріалах Малого підприємства «Протон»)Саркісян, А.С.
28-кві-2023Забезпечення сталого енергетичного розвитку національної економіки в умовах євроінтеграціїЩербініна, С.А.
2023Competitiveness as the main factor of enterprise development in modern conditions = Конкурентоспроможність як основний чинник розвитку підприємства в сучасних умовахКулакова, С.Ю.; Житник, О.М.; Нестеренко, А.В.; Романовська, Н.І.
30-лис-2023Економічна безпека та конкурентоспроможність як важливі аспекти розвитку підприємстваЖитник, О.М.; Кулакова, С.Ю
2023Інноваційне підприємництво як фактор розвитку переробної промисловості = Innovative entrepreneurship as a factor of the development of the processing industryВасюта, В.Б.; Житник, О.М.
15-чер-2023Стратегічне управління як інструмент формування конкурентних переваг сучасного підприємстваВасильченко, М.І.; Кобильченко, І.А.