Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 4081-4090 зі 4145.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
12-чер-2021Діалог як найважливіша умова формування комунікативної компетентності туркменських студентів в україномовному середовищі = Диалог как важнейшее условие формирования коммуникативной компетентности туркменських студентов в украиноязычной средеТур, О.М.
28-жов-2020Компетентнісний підхід в комунікативній підготовці фахівців дошкільної освітиТур, О.М.
січ-2021Комплексна інтегральна маркетингова оцінка конкурентоспроможності продукції ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод».Добрянська, В.В.; Іваненко, І.О.
лип-2020Розвиток маркетингу закладів вищої освіти на основі дослідження поведінки споживачів освітніх послуг.Добрянська, В.В.; Кодак, О.А.; Верпета, Я.В.
тра-2021Сучасний маркетинг як інструмент ефективної діяльності підприємстваБондаренко, В.М.; Кулакова, С.Ю.; Клименко, К.В.; Верпета, Я.В.
3-чер-2021Формування мотивації до навчання майбутніх фахівців сфери дошкільної освітиТур, О.М.
3-чер-2021Міжкультурна комунікація як особливий вид взаємодії = Межкультурная коммуникация как особый вид взаимодействияТур, О.М.; Дерев'янко, Л.І.
14-чер-2021Тенденції розвитку біржового ринку в умовах глобалізації світової економікиБезрукова, Н.В.; Гончаров, К.В.
чер-2021Прямі іноземні інвестиції в міжнародних фінансахСвічкарь, В.А.; Богдан, Б.В.
16-кві-2021Автентичне комунікативно-орієнтоване навчання іноземної мовиБезрукова, Н.В.