Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9889
Назва: | Використання 4Dграфіки при створенні системи контролю знань учнів навчальних закладів |
Автори: | Колесник, Д.Д. |
Тематичні ключові слова: | вікторина комп’ютерна гра Cinema 4D Unity 3D 3D-графіка |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка" |
Анотація: | Створення гри жанру тест з використанням 4Dграфіки та анімації для перевірки знань учнів. У результаті буде створено самостійний програмний продукт для безкоштовного користування |
Бібліографічний опис: | Колесник Д.Д. Використання 4Dграфіки при створенні системи контролю знань учнів навчальних закладів : кваліф. робота бакалавра. Спеціальність 122 "Комп'ютерні науки". - Полтава : НУПП, 2021. - 74 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9889 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 122 Комп'ютерні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
401-ТН Колесник.docx | студентська робота | 5.36 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.