Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9889
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колесник, Д.Д. | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-01T08:12:22Z | - |
dc.date.available | 2021-11-01T08:12:22Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9889 | - |
dc.description | Колесник Д.Д. Використання 4Dграфіки при створенні системи контролю знань учнів навчальних закладів : кваліф. робота бакалавра. Спеціальність 122 "Комп'ютерні науки". - Полтава : НУПП, 2021. - 74 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Створення гри жанру тест з використанням 4Dграфіки та анімації для перевірки знань учнів. У результаті буде створено самостійний програмний продукт для безкоштовного користування | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка" | uk_UA |
dc.subject | вікторина | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерна гра | uk_UA |
dc.subject | Cinema 4D | uk_UA |
dc.subject | Unity 3D | uk_UA |
dc.subject | 3D-графіка | uk_UA |
dc.title | Використання 4Dграфіки при створенні системи контролю знань учнів навчальних закладів | uk_UA |
dc.type | Студентські роботи | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 122 Комп'ютерні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
401-ТН Колесник.docx | студентська робота | 5.36 MB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.