Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9003
Назва: Організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії під час вивчення іноземної мови в умовах дистанційного навчання
Автори: Колос, Ю.З.
Купар, М.С.
Тематичні ключові слова: суб’єкт-суб’єктна взаємодія
дистанційне навчання
комунікативний підхід
активне навчання
Дата публікації: 2020
Видавництво: Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця
Анотація: Описано основні переваги та труднощі дистанційного навчання, зокрема під час ви-вчення іноземних мов. Розглянуто види взаємодії за дистанційної форми організації навчання. Проаналізовано поняття суб’єкт-суб’єктної взаємодії, описано методи й передумови її ор-ганізації під час вивчення іноземної мови у навчальному процесі вищого навчального закладу. Наведено приклади анкет для рефлексії викладача й студента.
Бібліографічний опис: Колос Ю.З. Організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії під час вивчення іноземної мови в умовах дистанційного навчання / Ю.З. Колос, М.С. Купар // Лiнгвiстичнi студiї Linguistic Studies : зб. наук. пр. – Вінниця : ДонНУ ім. Василя Стуса, 2020. – Вип. 40. Т. 2. – С. 157-164. – DOI 10.31558/1815-3070.2020.40.2.18
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9003
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛС_ 40 Т. 2_Колос.pdfстаття417.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.