Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9003
Назва: | Організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії під час вивчення іноземної мови в умовах дистанційного навчання |
Автори: | Колос, Ю.З. Купар, М.С. |
Тематичні ключові слова: | суб’єкт-суб’єктна взаємодія дистанційне навчання комунікативний підхід активне навчання |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Донецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінниця |
Анотація: | Описано основні переваги та труднощі дистанційного навчання, зокрема під час ви-вчення іноземних мов. Розглянуто види взаємодії за дистанційної форми організації навчання. Проаналізовано поняття суб’єкт-суб’єктної взаємодії, описано методи й передумови її ор-ганізації під час вивчення іноземної мови у навчальному процесі вищого навчального закладу. Наведено приклади анкет для рефлексії викладача й студента. |
Бібліографічний опис: | Колос Ю.З. Організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії під час вивчення іноземної мови в умовах дистанційного навчання / Ю.З. Колос, М.С. Купар // Лiнгвiстичнi студiї Linguistic Studies : зб. наук. пр. – Вінниця : ДонНУ ім. Василя Стуса, 2020. – Вип. 40. Т. 2. – С. 157-164. – DOI 10.31558/1815-3070.2020.40.2.18 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9003 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра загального мовознавства та іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЛС_ 40 Т. 2_Колос.pdf | стаття | 417.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.