Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9003
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолос, Ю.З.-
dc.contributor.authorКупар, М.С.-
dc.date.accessioned2021-02-17T13:30:12Z-
dc.date.available2021-02-17T13:30:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9003-
dc.descriptionКолос Ю.З. Організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії під час вивчення іноземної мови в умовах дистанційного навчання / Ю.З. Колос, М.С. Купар // Лiнгвiстичнi студiї Linguistic Studies : зб. наук. пр. – Вінниця : ДонНУ ім. Василя Стуса, 2020. – Вип. 40. Т. 2. – С. 157-164. – DOI 10.31558/1815-3070.2020.40.2.18uk_UA
dc.description.abstractОписано основні переваги та труднощі дистанційного навчання, зокрема під час ви-вчення іноземних мов. Розглянуто види взаємодії за дистанційної форми організації навчання. Проаналізовано поняття суб’єкт-суб’єктної взаємодії, описано методи й передумови її ор-ганізації під час вивчення іноземної мови у навчальному процесі вищого навчального закладу. Наведено приклади анкет для рефлексії викладача й студента.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДонецький національний університет імені Василя Стуса, м. Вінницяuk_UA
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктна взаємодіяuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectкомунікативний підхідuk_UA
dc.subjectактивне навчанняuk_UA
dc.titleОрганізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії під час вивчення іноземної мови в умовах дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc[37.01]:316.776:371-024.87-
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛС_ 40 Т. 2_Колос.pdfстаття417.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.