Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-9 зі 9.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
2016Using of marketing communications in agricultural enterpriseЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Новицька, І.В.
жов-2017Становлення та перспективи розвитку ринку органічної продукції в УкраїніНовицька, І.В.; Чичкало-Кондрацька, І.Б.
лют-2018Світовий досвід просування органічної продукціїНовицька, І.В.; Чичкало-Кондрацька, І.Б.
2018Дипломатичний і діловий протоколЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Новицька, І.В.
6-гру-2019Еvent marketing як інструмент просування органічної продукції на ринокЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Новицька, І.В.; Рончевіч, А.
лис-2020Технологія блокчейну як новий підхід просування органічної продукції на ринокНовицька, І.В.; Чичкало-Кондрацька, І.Б.
лис-2020Конспект лекцій "Дипломатичний та діловий протокол"Новицька, І.В.; Чичкало-Кондрацька, І.Б.
гру-2020Інструменти ринкового ціноутворення органічної сільськогосподарської продукціїЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Новицька, І.В.
2021Marketing Analysis of Sales Channels of Organic Products = Маркетинговий аналіз каналів збуту органічної продукціїЧичкало-Кондрацька, І.Б.; Новицька, І.В.; Кондрацька, Д.С.