Skip navigation
Початкова
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати видання
Автори
Назви
Тематичні ключові слова
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
eNUPPIR «Еlectronic National University «Yuri Kondratyuk Poltava Politechnic» Institutional Repository
Факультети та Кафедри Національного університету "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Факультет філології, психології та педагогіки
Кафедра загального мовознавства та іноземних мов
Пошук
Пошук:
Весь архів електронних ресурсів
Факультети та Кафедри Національного університету "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Факультет філології, психології та педагогіки
Кафедра загального мовознавства та іноземних мов
запит
Поточні фільтри:
Назва
Автор
Тематичні ключові слова
за датою видання
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Назва
Автор
Тематичні ключові слова
за датою видання
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Почати новий пошук
Додати фільтри:
Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.
Назва
Автор
Тематичні ключові слова
за датою видання
Дорівнює
Містить
ID
Не дорівнює
Не містить
Не ID
Результати 1-3 зі 3.
назад
1
далі
Знайдені матеріали:
Попередній перегляд
Дата видання
Назва
Автор(и)
тра-2022
Навчання словотвору як складова підготовки вчителя англійської мови
Гунченко, Ю.В.
2022
Psychological foundations of prospective philologists’ translation competence assessment = Психологічні основи контролю рівня сформованості у майбутніх філологів перекладацької компетентності
Король, Т.Г.
;
Гунченко, Ю.В.
2022
Practical aspect of esp students receptive and productive skills development = Практичний аспект формування у студентів англомовних професійно орієнтованих рецептивних та продуктивних умінь
Гунченко, Ю.В.
;
Сирота, Ю.О.
Перегляд
Автор
1
Король, Т.Г.
1
Сирота, Ю.О.
Тематичні ключові слова
1
cognition
1
emotion
1
ESP
1
ESP learners
1
ESP materials
1
graded and authentic materials
1
learning style
1
prospective philologists
1
receptive and productive skills
1
self-efficacy
.
далі >