Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5809
Назва: | Принципи формування у майбутніх бакалаврів філології компетентності в письмовому науково-технічному перекладі |
Автори: | Стрілець, В.В. |
Тематичні ключові слова: | письмовий науково-технічний переклад бакалаври філології майбутні перекладачі компетентність scientific and technical translation Bachelors of Philology prospective translators competence |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
Анотація: | У статті проаналізовано принципи формування у майбутніх бакалаврів філології компетентності в письмовому науково-технічному перекладі. Розкрито сутність принципів індивідуалізації, міжособистісної взаємодії, розвитку автономії й рефлективності в межах особистісно-діяльнісного підходу. Висвітлено принципи інтегративності й поетапного розвитку професійної компетентності як складники компетентнісного підходу. Описано принципи моделювання, проблемності, поєднання нових і традиційних педагогічних технологій та єдність навчання і виховання, необхідні для реалізації контекстного підходу. У рамках комунікативно-когнітивного підходу розглянуто зміст таких принципів, як комунікативність, когнітивна активність і компаративність. The article analyses the principles of developing scientific and technical translation competence in prospective Bachelors of Philology. Within the learner-centered and activity-based approach, the essence of individualization, interpersonal interaction, students’ autonomy development and reflection principles is revealed. Integration and stage-by-stage professional competence development as constituents of the competence-based approach are highlighted. The principles of simulation, problem-based learning, innovative and traditional educational techniques combination, training and educating unity, necessary for implementing the context-based approach, are described. Within the communicative-cognitive approach, such principles as communication, cognitive activity and comparativeness, are discussed. |
Бібліографічний опис: | Стрілець В.В. Принципи формування у майбутніх бакалаврів філології компетентності в письмовому науково-технічному перекладі / В.В. Стрілець // Інноваційна педагогіка. – 2019. – Вип. 11, т. 3. – С. 41-45. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5809 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра германської філології та перекладу Кафедра загального мовознавства та іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стрілець Принципи формування.pdf | Основна стаття | 1.2 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.