Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5809
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стрілець, В.В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-05T05:35:43Z | - |
dc.date.available | 2019-06-05T05:35:43Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5809 | - |
dc.description | Стрілець В.В. Принципи формування у майбутніх бакалаврів філології компетентності в письмовому науково-технічному перекладі / В.В. Стрілець // Інноваційна педагогіка. – 2019. – Вип. 11, т. 3. – С. 41-45. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано принципи формування у майбутніх бакалаврів філології компетентності в письмовому науково-технічному перекладі. Розкрито сутність принципів індивідуалізації, міжособистісної взаємодії, розвитку автономії й рефлективності в межах особистісно-діяльнісного підходу. Висвітлено принципи інтегративності й поетапного розвитку професійної компетентності як складники компетентнісного підходу. Описано принципи моделювання, проблемності, поєднання нових і традиційних педагогічних технологій та єдність навчання і виховання, необхідні для реалізації контекстного підходу. У рамках комунікативно-когнітивного підходу розглянуто зміст таких принципів, як комунікативність, когнітивна активність і компаративність. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article analyses the principles of developing scientific and technical translation competence in prospective Bachelors of Philology. Within the learner-centered and activity-based approach, the essence of individualization, interpersonal interaction, students’ autonomy development and reflection principles is revealed. Integration and stage-by-stage professional competence development as constituents of the competence-based approach are highlighted. The principles of simulation, problem-based learning, innovative and traditional educational techniques combination, training and educating unity, necessary for implementing the context-based approach, are described. Within the communicative-cognitive approach, such principles as communication, cognitive activity and comparativeness, are discussed. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk_UA |
dc.subject | письмовий науково-технічний переклад | uk_UA |
dc.subject | бакалаври філології | uk_UA |
dc.subject | майбутні перекладачі | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | scientific and technical translation | uk_UA |
dc.subject | Bachelors of Philology | uk_UA |
dc.subject | prospective translators | uk_UA |
dc.subject | competence | uk_UA |
dc.title | Принципи формування у майбутніх бакалаврів філології компетентності в письмовому науково-технічному перекладі | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.016:811’255 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра германської філології та перекладу Кафедра загального мовознавства та іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стрілець Принципи формування.pdf | Основна стаття | 1.2 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.