Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/5809
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілець, В.В.-
dc.date.accessioned2019-06-05T05:35:43Z-
dc.date.available2019-06-05T05:35:43Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/5809-
dc.descriptionСтрілець В.В. Принципи формування у майбутніх бакалаврів філології компетентності в письмовому науково-технічному перекладі / В.В. Стрілець // Інноваційна педагогіка. – 2019. – Вип. 11, т. 3. – С. 41-45.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано принципи формування у майбутніх бакалаврів філології компетентності в письмовому науково-технічному перекладі. Розкрито сутність принципів індивідуалізації, міжособистісної взаємодії, розвитку автономії й рефлективності в межах особистісно-діяльнісного підходу. Висвітлено принципи інтегративності й поетапного розвитку професійної компетентності як складники компетентнісного підходу. Описано принципи моделювання, проблемності, поєднання нових і традиційних педагогічних технологій та єдність навчання і виховання, необхідні для реалізації контекстного підходу. У рамках комунікативно-когнітивного підходу розглянуто зміст таких принципів, як комунікативність, когнітивна активність і компаративність.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyses the principles of developing scientific and technical translation competence in prospective Bachelors of Philology. Within the learner-centered and activity-based approach, the essence of individualization, interpersonal interaction, students’ autonomy development and reflection principles is revealed. Integration and stage-by-stage professional competence development as constituents of the competence-based approach are highlighted. The principles of simulation, problem-based learning, innovative and traditional educational techniques combination, training and educating unity, necessary for implementing the context-based approach, are described. Within the communicative-cognitive approach, such principles as communication, cognitive activity and comparativeness, are discussed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.subjectписьмовий науково-технічний перекладuk_UA
dc.subjectбакалаври філологіїuk_UA
dc.subjectмайбутні перекладачіuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectscientific and technical translationuk_UA
dc.subjectBachelors of Philologyuk_UA
dc.subjectprospective translatorsuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.titleПринципи формування у майбутніх бакалаврів філології компетентності в письмовому науково-технічному перекладіuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc378.016:811’255-
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу
Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стрілець Принципи формування.pdfОсновна стаття1.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.