Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13123
Назва: Проблеми розвитку маркетингу в Україні та шляхи їх вирішення
Автори: Кулакова, С.Ю.
Янко, А.О.
Тематичні ключові слова: маркетинг
інноваційні технології
конкурентоспроможність
Дата публікації: 15-чер-2023
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Бібліографічний опис: Кулакова С.Ю. Проблеми розвитку маркетингу в Україні та шляхи їх вирішення / С.Ю. Кулакова, А.О. Янко // Сталий розвиток: виклики та загрози в умовах сучасних реалій : матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 15 черв. 2023 р. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2023. – С. 309.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13123
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnik 15 червня 2023-309.pdfтези412.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.