Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13123
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулакова, С.Ю.-
dc.contributor.authorЯнко, А.О.-
dc.date.accessioned2023-07-28T12:22:57Z-
dc.date.available2023-07-28T12:22:57Z-
dc.date.issued2023-06-15-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/13123-
dc.descriptionКулакова С.Ю. Проблеми розвитку маркетингу в Україні та шляхи їх вирішення / С.Ю. Кулакова, А.О. Янко // Сталий розвиток: виклики та загрози в умовах сучасних реалій : матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 15 черв. 2023 р. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2023. – С. 309.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleПроблеми розвитку маркетингу в Україні та шляхи їх вирішенняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc338.58:65.014-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnik 15 червня 2023-309.pdfтези412.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.