Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12545
Назва: Оптимізація бюджету рекламних кампаній підприємства
Автори: Щербініна, С.А.
Шевченко, О.М.
Тематичні ключові слова: фінанси підприємства
рекламний бюджет
рекламні кампанії
Дата публікації: 9-гру-2022
Видавництво: ГО "МАН"
Бібліографічний опис: Щербініна С.А. Оптимізація бюджету рекламних кампаній підприємства / С.А. Щербініна, О.М. Шевченко // Актуальні проблеми науки та освіти: реалії та перспективи : матеріали I-ої Міжнар. наук.-практ. конф., 09 груд. 2022. – К. : ГО «МАН», 2022. – С. 36–37.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12545
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1Міжнародна_конференція-37-38.pdfтези157.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.