Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12545
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербініна, С.А.-
dc.contributor.authorШевченко, О.М.-
dc.date.accessioned2023-06-06T05:22:00Z-
dc.date.available2023-06-06T05:22:00Z-
dc.date.issued2022-12-09-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/12545-
dc.descriptionЩербініна С.А. Оптимізація бюджету рекламних кампаній підприємства / С.А. Щербініна, О.М. Шевченко // Актуальні проблеми науки та освіти: реалії та перспективи : матеріали I-ої Міжнар. наук.-практ. конф., 09 груд. 2022. – К. : ГО «МАН», 2022. – С. 36–37.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГО "МАН"uk_UA
dc.subjectфінанси підприємстваuk_UA
dc.subjectрекламний бюджетuk_UA
dc.subjectрекламні кампаніїuk_UA
dc.titleОптимізація бюджету рекламних кампаній підприємстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc519:86-
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1Міжнародна_конференція-37-38.pdfтези157.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.