Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11268
Назва: Переваги персоналізованого контенту в опануванні англійської мови
Автори: Таловиря, Г.М.
Тематичні ключові слова: персоналізований контент
мотивація
навчання англійської мови
Дата публікації: 24-лис-2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Бібліографічний опис: Таким чином, вивчаючи вплив персоналізованого контенту на рівень вмотивованості учнів під час вивчення мови, ми дійшли висновку, що адаптація навчальної програми до інтересів учнів є потужним стимулом для розвитку зацікавленості на занятті.
Анотація: На сучасному етапі розробки методів опанування англійської мови вчителі все частіше стикаються з необхідністю адаптування тем, що вивчаються, до інтересів учнів, важливості посилення мотиваційного компоненту під час опанування мови за рахунок створення матеріалів, наближених до життя учнів. Сучасна методика викладання англійської мови наголошує на якісно кращому результаті володіння нею за умови створення контенту, що мотивує
Бібліографічний опис: Таловиря, Г.М. Переваги персоналізованого контенту в опануванні англійської мови / Г.М. Таловиря // Документно-інформаційні комунікації в умовах глобалізації: стан, проблеми та перспективи : матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 24 листоп. 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 73-76
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11268
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези Таловиря 31.10.22.docxтези17.39 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.