Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11268
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Таловиря, Г.М. | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-26T16:14:45Z | - |
dc.date.available | 2022-12-26T16:14:45Z | - |
dc.date.issued | 2022-11-24 | - |
dc.identifier.citation | Таким чином, вивчаючи вплив персоналізованого контенту на рівень вмотивованості учнів під час вивчення мови, ми дійшли висновку, що адаптація навчальної програми до інтересів учнів є потужним стимулом для розвитку зацікавленості на занятті. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11268 | - |
dc.description | Таловиря, Г.М. Переваги персоналізованого контенту в опануванні англійської мови / Г.М. Таловиря // Документно-інформаційні комунікації в умовах глобалізації: стан, проблеми та перспективи : матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 24 листоп. 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 73-76 | uk_UA |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розробки методів опанування англійської мови вчителі все частіше стикаються з необхідністю адаптування тем, що вивчаються, до інтересів учнів, важливості посилення мотиваційного компоненту під час опанування мови за рахунок створення матеріалів, наближених до життя учнів. Сучасна методика викладання англійської мови наголошує на якісно кращому результаті володіння нею за умови створення контенту, що мотивує | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка" | uk_UA |
dc.subject | персоналізований контент | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | навчання англійської мови | uk_UA |
dc.title | Переваги персоналізованого контенту в опануванні англійської мови | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра загального мовознавства та іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
тези Таловиря 31.10.22.docx | тези | 17.39 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.