Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11268
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТаловиря, Г.М.-
dc.date.accessioned2022-12-26T16:14:45Z-
dc.date.available2022-12-26T16:14:45Z-
dc.date.issued2022-11-24-
dc.identifier.citationТаким чином, вивчаючи вплив персоналізованого контенту на рівень вмотивованості учнів під час вивчення мови, ми дійшли висновку, що адаптація навчальної програми до інтересів учнів є потужним стимулом для розвитку зацікавленості на занятті.uk_UA
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11268-
dc.descriptionТаловиря, Г.М. Переваги персоналізованого контенту в опануванні англійської мови / Г.М. Таловиря // Документно-інформаційні комунікації в умовах глобалізації: стан, проблеми та перспективи : матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 24 листоп. 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 73-76uk_UA
dc.description.abstractНа сучасному етапі розробки методів опанування англійської мови вчителі все частіше стикаються з необхідністю адаптування тем, що вивчаються, до інтересів учнів, важливості посилення мотиваційного компоненту під час опанування мови за рахунок створення матеріалів, наближених до життя учнів. Сучасна методика викладання англійської мови наголошує на якісно кращому результаті володіння нею за умови створення контенту, що мотивуєuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectперсоналізований контентuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectнавчання англійської мовиuk_UA
dc.titleПереваги персоналізованого контенту в опануванні англійської мовиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези Таловиря 31.10.22.docxтези17.39 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.