Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10955
Назва: Особливості навчання читанню автентичних текстів студентів спеціальності 227 "Фізична терапія, ерготерапія" (на прикладі англійської мови)
Автори: Москаленко, М.В.
Тематичні ключові слова: навчання іноземної мови
читання оригінальної літератури
автентичні тексти
Дата публікації: тра-2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: Зараз все більша увага приділяється питанням навчання іноземної мови як мови професійної взаємодії, при якій читання оригінальної літератури по спеціальності ерготерапія, фізична терапія розглядається як основне джерело отримання новітньої інформації спеціального характеру, що сприяє підвищенню рівня професійної компетентності випускників немовних закладів вищої освіти спеціальності 227 “Фізична терапія, ерготерапія”. За такого підходу найважливішою складовою навчання іноземній мові для спеціальних цілей, включаючи англійську мову (ESP) в немовному закладі вищої освіти стає іншомовне професійно орієнтоване (ІПО) читання.
Бібліографічний опис: Москаленко М.В. Особливості навчання читанню автентичних текстів студентів спеціальності 227 "Фізична терапія, ерготерапія" (на прикладі англійської мови) / М.В. Москаленко // Тези 74-ї наукової конференції професорів, викладачів, наукових працівників, аспірантів та студентів Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» (Полтава, 25 квітня–21 травня 2022 р.). – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2022. – Т. 1. – С. 336–338.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10955
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
74-та конф Т.1-337-339.pdfтези175.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.