Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1089
Назва: Стратегічне управління конкурентним потенціалом туристичного підприємства
Автори: Бакало, Н.В.
Кулинич, О.В.
Тематичні ключові слова: стратегічне управління
туризм
туристичне підприємство
конкурентний потенціал
Дата публікації: жов-2016
Видавництво: Копіцентр
Анотація: Необхідною умовою прибуткової діяльності та розвитку підприємств в сучасних умовах є здатність менеджменту швидко реагувати на появу нових ринкових можливостей та використовувати свій конкурентний потенціал для їх втілення. На сьогодні стратегічне управління конкурентним потенціалом є важливим чинником розвитку та прибуткової діяльності туристичного підприємства.
Бібліографічний опис: Бакало, Н. В. Сстратегічне управління конкурентним потенціалом туристичного підприємства / Н. В. Бакало, О. В. Кулинич // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Управляння туристичною індустрією: методологія і практика» (6 -7 жовтня 2016 р.). – Полтава: ПолтНТУ, 2016. – С.15 –17.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1089
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
123456.pdf247.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.