Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/1089
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБакало, Н.В.-
dc.contributor.authorКулинич, О.В.-
dc.date.accessioned2016-10-24T06:04:06Z-
dc.date.available2016-10-24T06:04:06Z-
dc.date.issued2016-10-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/1089-
dc.descriptionБакало, Н. В. Сстратегічне управління конкурентним потенціалом туристичного підприємства / Н. В. Бакало, О. В. Кулинич // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Управляння туристичною індустрією: методологія і практика» (6 -7 жовтня 2016 р.). – Полтава: ПолтНТУ, 2016. – С.15 –17.uk_UA
dc.description.abstractНеобхідною умовою прибуткової діяльності та розвитку підприємств в сучасних умовах є здатність менеджменту швидко реагувати на появу нових ринкових можливостей та використовувати свій конкурентний потенціал для їх втілення. На сьогодні стратегічне управління конкурентним потенціалом є важливим чинником розвитку та прибуткової діяльності туристичного підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКопіцентрuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичне підприємствоuk_UA
dc.subjectконкурентний потенціалuk_UA
dc.titleСтратегічне управління конкурентним потенціалом туристичного підприємстваuk_UA
dc.typeМатеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc65.012.4:658.15-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
123456.pdf247.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.