Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10100
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриходько, А.І.-
dc.date.accessioned2021-12-14T09:28:32Z-
dc.date.available2021-12-14T09:28:32Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/10100-
dc.descriptionПриходько А.І. Удосконалення комплексу маркетингу туристичного підприємства : кваліф. робота на здобуття кваліфікації бакалавра зі спец. 242 «Туризм» / А.І. Приходько. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2021. – 92 с.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі визначено сутність змісту та концепції маркетингу в туризмі. Охарактеризовано елементи маркетингової діяльності туристичного підприємства. Досліджено особливості маркетингу в туристичній діяльності Українських операторів. Охарактеризовано та проаналізовано діяльність готельно-ресторанного комплексу «Міміно», що є частиною туристичного комплексу м. Полтава ТОВ «ФЕЛБЕРІ ІНВЕСТ». Проаналізовано результати діяльності ТОВ«ФЕЛБЕРІ ІНВЕСТ». Запропоновано заходи щодо вдосконалення комплексу маркетингу та підвищення конкурентоспроможності на ТОВ «ФЕЛБЕРІ ІНВЕСТ».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.subjectтуристичний ринокuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleУдосконалення комплексу маркетингу туристичного підприємстваuk_UA
dc.typeСтудентські роботиuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (бакалавр) 242 Туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Приходько А._242Туризм_КР Бакалавра.pdf2.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.