Перегляд зібрання за групою - Автори Івасенко, О.А.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 9 із 9
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
30-лис-2023Event-маркетинг як дієвий інструмент просування брендуДобрянська, В.В.; Івасенко, О.А.
15-чер-2023SMM як дієвий інструмент маркетингових комунікацій у контексті цілей сталого розвитку регіонуІвасенко, О.А.
2-гру-2022Маркетинг у соціальних мережах вітчизняних закладів вищої освітиІвасенко, О.А.; Чижевська, М.Б.
7-гру-2023Маркетинговий аудит діяльності закладів вищої освіти УкраїниІвасенко, О.А.
25-тра-2023Особливості формування контент-маркетингу вітчизняними закладами вищої освітиІвасенко, О.А.
10-лис-2022Підходи до формування стратегії розвитку класичними університетами УкраїниІвасенко, О.А.; Поліщук, Д.В.
сер-2023Розвиток маркетингу ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод»: стратегія, екологічність, креатив.Добрянська, В.В.; Чичуліна, К.В.; Івасенко, О.А.
2022Стратегії SMM вітчизняних закладів вищої освітиІвасенко, О.А.
9-гру-2022Формування ефективної SMM-стратегії вітчизняними закладами вищої освітиІвасенко, О.А.; Чижевська, М.Б.