Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11673
Назва: Маркетинг у соціальних мережах вітчизняних закладів вищої освіти
Автори: Івасенко, О.А.
Чижевська, М.Б.
Тематичні ключові слова: освіта
SMM
соціальні мережі
ЗВО
офіційний аккаунт
Дата публікації: 2-гру-2022
Видавництво: Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"
Анотація: Сучасний світ складно представити без технологій, тим більш сферу освіти. Безумовним є той факт, що питанню формуванню ефективної стратегії комунікації освітніх закладів України зі застосуванням новітніх технологій та трендів приділяють особливу увагу. Аналіз ефективності заходів маркетингу в соціальних мережах переконує що це досить дієвий інструмент, що дозволяє побудувати ефективну стратегії комунікації з цільовим ринком. Метою дослідження є вивчення досвіду SMM вітчизняних закладів вищої освіти та пошуку ефективних стратегії комунікації з цільовою аудиторією.
Бібліографічний опис: Івасенко О.А. Маркетинг у соціальних мережах вітчизняних закладів вищої освіти / О.А. Івасенко, М.Б Чижевська // Академічна й університетська наука : зб. наук. пр. Секції за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. «Сучасні рецепції світоглядно-ціннісних орієнтирів Григорія Сковороди», 02 груд. 2022 р. : Т. 2. – Полтава : Нац. ун-т ім. Юрія Кондратюка, 2022. – С. 20-22.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/11673
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник секція 6-21-23.pdfТези670.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.