Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14792
Назва: Маркетинговий аудит діяльності закладів вищої освіти України
Автори: Івасенко, О.А.
Тематичні ключові слова: заклади вищої освіти
маркетингова діяльність
маркетинговий аудит
Дата публікації: 7-гру-2023
Видавництво: ГО "МАН"
Анотація: Маркетинговий аудит діяльності вітчизняних закладів вищої освіти – це комплексне, систематичне, незалежне і регулярне спостереження маркетингового середовища підприємства, його цілей, стратегій і діяльності з метою визначити проблемні сфери, можливості і заходи для поліпшення діяльності підприємства.
Бібліографічний опис: Івасенко О.А. Маркетинговий аудит діяльності закладів вищої освіти України / О.А. Івасенко // Актуальні проблеми науки та освіти: реалії та перспективи : матеріали ІI-ої Міжнар. наук.-практ. конф., 07 груд. 2023. – Київ : ГО «МАН», 2023. – С. 50–52.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/14792
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, підприємництва та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2Міжнар_50-52.pdfтези182.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.