Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9857
Назва: The Use of Strategic Marketing Tools for Territories to Develop the Domestic Tourism Resource Potential = Використання інструментів стратегічного маркетингу територій для розвитку ресурсного потенціалу внутрішнього туризму
Автори: Сущенко, О.А.
Дехтяр, Н.А.
Черниш, І.В.
Тематичні ключові слова: strategic marketing
resource potential
territorial marketing
destination branding
domestic tourism
region
стратегічний маркетинг
ресурсний потенціал
маркетинг теориторії
бренд дестинації
внутрішній туризм
регіон
Дата публікації: 2020
Видавництво: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»
Анотація: The aim of the article is to research of the features and to develop a set of recommendations for the use of strategic marketing tools for territories to develop the resource potential in Ukraine. The use of tourism resource potential is played an important role in the domestic tourism development. It is shown that the domestic tourism resource potential development is determined by the tourist product, the tourist infrastructure, the territory promotion, and the destination brand. The use of strategic marketing innovative tools and marketing support is grounded. The components of strategic marketing of territories are determined. The use of "portfolio" strategy in territorial marketing is proposed. The general tools of territorial marketing are given. It is substantiated that the Kharkiv region has a significant resource potential for the domestic tourism development. To form a positive image of Kharkiv as a tourist destination the implementation of an image marketing strategy is proposed. The competitive advantages of Kharkiv as an attractive tourist destination, a perspective center of exhibition and congress activities are determined.
Мета статті полягає у дослідженні особливостей та формуванні підходу до використання інструментів стратегічного маркетингу територій для розвитку ресурсного потенціалу внутрішнього туризму України. Визначено, що розвиток та популяризація внутрішнього туризму підвищує конкурентоспроможність туристичного сектора країни не лише на внутрішньому ринку, але й на міжнародному. Зазначено, що в країнах із високою часткою внутрішнього туризму пожвавлення й відновлення туристичного ринку після катастрофічного впливу пандемії COVID-19 відбудеться раніше. Показано, що розвиток ресурсного потенціалу внутрішнього туризму визначається туристичним продуктом, туристичною інфраструктурою території, її промоцією, брендом туристичної дестинації. Це потребує використання інноваційного інструментарію стратегічного маркетингу та відповідного маркетингового забезпечення. Визначено складові стратегічного маркетингу територій. Запропоновано використання «портфельної» стратегії в територіальному маркетингу. Обґрунтовано необхідність досконалого вивчення ринку в контексті розвитку ресурсного потенціалу внутрішнього туризму, що визначить сутність маркетингу територій і дозволить досягти привабливості туристичної дестинації. Надано загальний інструментарій територіального маркетингу. Обґрунтовано, що Харківський регіон має значний ресурсний потенціал для розвитку внутрішнього туризму. Харків має величезний науковий потенціал, культурну спадщину та інвестиційну привабливість. Запропоновано для формування позитивного іміджу Харкова як туристичної дестинації реалізовувати стратегію іміджевого маркетингу на основі формування відповідної комунікаційної політики й інформаційних потоків. Визначено конкурентні переваги Харкова як привабливої туристичної дестинації, перспективного центру виставкової та конгресної діяльності
Бібліографічний опис: Sushchenko O. The Use of Strategic Marketing Tools for Territories to Develop the Domestic Tourism Resource Potential = Використання інструментів стратегічного маркетингу територій для розвитку ресурсного потенціалу внутрішнього туризму / O. Sushchenko, N. Dekhtyar, I. Chernysh. // Економіка і регіон. – 2020. – № 4 (79). – С. 28 – 34.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9857
Розташовується у зібраннях:Економіка і регіон. 2020. № 4 (79)
Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_79_2020(2).pdfНаукова стаття1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.