Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9037
Назва: Соціокультурний та соціолінгвістичний компоненти змісту навчання як засоби підвищення рівня комунікативної компетенції
Автори: Федоренко, Ю.П.
Тематичні ключові слова: комунікативна компетенція
навчання
іншомовне спілкування
мовленнєва поведінка
Дата публікації: 2007
Видавництво: Praha : Publishing House «Education and Science» s.r.o
Анотація: Комунікативна компетенція як сукупність мовленнєвої, мовної, дискурсивної, соціокультурної, соціолінгвістичної, стратегічної, як здатність людини до іншомовного спілкування, бажання толерантно сприймати інших охоплює різноманітні тематичні сфери людської діяльності: власну особу та особу комуніканта, повсякденне життя, дозвілля, громадсько-політичний устрій, звичаї, національні та культурні традиції, галузі економіки, науки, освіти, культури, спорту, охорони здоров’я, засоби масової комунікації та інформації, світ і всесвіт.
Бібліографічний опис: Федоренко Ю.П. Соціокультурний та соціолінгвістичний компоненти змісту навчання як засоби підвищення рівня комунікативної компетенції / Ю.П. Федоренко // Materiály IV mezinárodni vědecko-praktick conference «Vědecký potenciál světa – 2007». – Praha : Education and Science, 2007. – Dil 3. Pedagogika. Filologické vědy. Psychologie a sociologie. – St.107-09. – URL : http://www.rusnauka.com/16_NPM_2007/Psihologia/22155.doc.htm
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/9037
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федоренко_2007.docxМатеріали конференції16.93 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.