Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8951
Назва: Упровадження інноваційних підходів до навчання – шлях модернізації змісту освіти
Автори: Рибалко, Л.М.
Тематичні ключові слова: модернізація освіти
підхід
еколого-еволюційний підхід
компетентнісний підхід
ідея еволюції
ідея екоцентризму
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київ, Педагогічна преса
Анотація: Розкрито сутність і зміст інноваційного еколого-еволюційного підходу до навчання природничих предметів, обґрунтовано концептуальні ідеї еколого-еволюційного підходу (ідею еволюції й ідею екоцентризму), схарактеризовано технологію навчання біології на засадах еколого-еволюційного підходу. Подано результати педагогічного експерименту, що довели ефективність технології навчання біології на засадах еколого-еволюційного підходу та втілених у ній концепції та дидактичних засад реалізації еколого-еволюційного підходу в навчанні природничих предметів.
Бібліографічний опис: Рибалко Л. Упровадження інноваційних підходів до навчання – шлях модернізації змісту освіти / Л.М. Рибалко // Біологія і хімія в рідній школі. – 2020. – № 1. – С. 43-46.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8951
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної культури та спорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рибалко_стаття.docСтаття82 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.