Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8951
Назва: | Упровадження інноваційних підходів до навчання – шлях модернізації змісту освіти |
Автори: | Рибалко, Л.М. |
Тематичні ключові слова: | модернізація освіти підхід еколого-еволюційний підхід компетентнісний підхід ідея еволюції ідея екоцентризму |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Київ, Педагогічна преса |
Анотація: | Розкрито сутність і зміст інноваційного еколого-еволюційного підходу до навчання природничих предметів, обґрунтовано концептуальні ідеї еколого-еволюційного підходу (ідею еволюції й ідею екоцентризму), схарактеризовано технологію навчання біології на засадах еколого-еволюційного підходу. Подано результати педагогічного експерименту, що довели ефективність технології навчання біології на засадах еколого-еволюційного підходу та втілених у ній концепції та дидактичних засад реалізації еколого-еволюційного підходу в навчанні природничих предметів. |
Бібліографічний опис: | Рибалко Л. Упровадження інноваційних підходів до навчання – шлях модернізації змісту освіти / Л.М. Рибалко // Біологія і хімія в рідній школі. – 2020. – № 1. – С. 43-46. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8951 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізичної культури та спорту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рибалко_стаття.doc | Стаття | 82 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.