Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8951
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибалко, Л.М.-
dc.date.accessioned2021-02-02T13:15:34Z-
dc.date.available2021-02-02T13:15:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8951-
dc.descriptionРибалко Л. Упровадження інноваційних підходів до навчання – шлях модернізації змісту освіти / Л.М. Рибалко // Біологія і хімія в рідній школі. – 2020. – № 1. – С. 43-46.uk_UA
dc.description.abstractРозкрито сутність і зміст інноваційного еколого-еволюційного підходу до навчання природничих предметів, обґрунтовано концептуальні ідеї еколого-еволюційного підходу (ідею еволюції й ідею екоцентризму), схарактеризовано технологію навчання біології на засадах еколого-еволюційного підходу. Подано результати педагогічного експерименту, що довели ефективність технології навчання біології на засадах еколого-еволюційного підходу та втілених у ній концепції та дидактичних засад реалізації еколого-еволюційного підходу в навчанні природничих предметів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиїв, Педагогічна пресаuk_UA
dc.subjectмодернізація освітиuk_UA
dc.subjectпідхідuk_UA
dc.subjectеколого-еволюційний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectідея еволюціїuk_UA
dc.subjectідея екоцентризмуuk_UA
dc.titleУпровадження інноваційних підходів до навчання – шлях модернізації змісту освітиuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc373.013.016-
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізичної культури та спорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рибалко_стаття.docСтаття82 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.