Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8951
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рибалко, Л.М. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-02T13:15:34Z | - |
dc.date.available | 2021-02-02T13:15:34Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8951 | - |
dc.description | Рибалко Л. Упровадження інноваційних підходів до навчання – шлях модернізації змісту освіти / Л.М. Рибалко // Біологія і хімія в рідній школі. – 2020. – № 1. – С. 43-46. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розкрито сутність і зміст інноваційного еколого-еволюційного підходу до навчання природничих предметів, обґрунтовано концептуальні ідеї еколого-еволюційного підходу (ідею еволюції й ідею екоцентризму), схарактеризовано технологію навчання біології на засадах еколого-еволюційного підходу. Подано результати педагогічного експерименту, що довели ефективність технології навчання біології на засадах еколого-еволюційного підходу та втілених у ній концепції та дидактичних засад реалізації еколого-еволюційного підходу в навчанні природничих предметів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Київ, Педагогічна преса | uk_UA |
dc.subject | модернізація освіти | uk_UA |
dc.subject | підхід | uk_UA |
dc.subject | еколого-еволюційний підхід | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | ідея еволюції | uk_UA |
dc.subject | ідея екоцентризму | uk_UA |
dc.title | Упровадження інноваційних підходів до навчання – шлях модернізації змісту освіти | uk_UA |
dc.type | Наукові статті | uk_UA |
dc.identifier.udc | 373.013.016 | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізичної культури та спорту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рибалко_стаття.doc | Стаття | 82 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.