Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8702
Назва: Можливості штучного інтелекту для банківського комплаєнсу
Автори: Єгоричева, С.Б.
Тематичні ключові слова: банківський бізнес
комплаєнс
ризики
штучний інтелект
Дата публікації: 9-кві-2020
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Анотація: У тезах розкривається необхідність впровадження у банках сучасних комп’ютерних технологій для забезпечення комплаєнсу. Визначаються напрями використання штучного інтелекту у цій сфері.
Бібліографічний опис: Єгоричева С.Б. Можливості штучного інтелекту для банківського комплаєнсу / С.Б. Єгоричева // Цифрова трансформація фінансового сектора економіки : зб. тез доп. за матеріалами V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 09-10 квіт. 2020 р. – Одеса : ОНЕУ, 2020. – С. 172-173.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8702
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів, банківського бізнесу та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
172-173.pdf360.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.