Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8702
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄгоричева, С.Б.-
dc.date.accessioned2020-12-13T13:38:57Z-
dc.date.available2020-12-13T13:38:57Z-
dc.date.issued2020-04-09-
dc.identifier.urihttp://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8702-
dc.descriptionЄгоричева С.Б. Можливості штучного інтелекту для банківського комплаєнсу / С.Б. Єгоричева // Цифрова трансформація фінансового сектора економіки : зб. тез доп. за матеріалами V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 09-10 квіт. 2020 р. – Одеса : ОНЕУ, 2020. – С. 172-173.uk_UA
dc.description.abstractУ тезах розкривається необхідність впровадження у банках сучасних комп’ютерних технологій для забезпечення комплаєнсу. Визначаються напрями використання штучного інтелекту у цій сфері.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОдеський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectбанківський бізнесuk_UA
dc.subjectкомплаєнсuk_UA
dc.subjectризикиuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.titleМожливості штучного інтелекту для банківського комплаєнсуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра фінансів, банківського бізнесу та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
172-173.pdf360.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.