Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8583
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБуряк, А.А.-
dc.contributor.authorОвчаренко, Д.О.-
dc.date.accessioned2020-09-23T07:16:24Z-
dc.date.available2020-09-23T07:16:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/8583-
dc.descriptionBuriak A.A. Media Information Support of Enterprises Engaged in Foreign Economic Activity / A.A. Buriak, D.O. Ovcharenko // Економіка і регіон. – 2020. – № 1 (76). – С. 132-139. – DOI 10.26906/EiR.2020.1(76).1927uk_UA
dc.description.abstractThe main goal of the article is to investigate media support of enterprises engaged in foreign economic activity. The article deals with the concept of media literacy as a basis of a media support at enterprises. Media information sources are systematized, and Textmining is found to be an effective tool for extracting competitive knowledge from media information data. It is substantiated that functioning of a media information system has significant positive effects and shifts not only for an enterprise where the system operates, but for a country as a whole. It is proved that state policy should be guided by the vector of providing media information support to enterprises regarding their foreign economic activity.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто поняття «медіаграмотність» як підґрунтя процесу медіаінформаційного забезпечення підприємства. Систематизовано основні медіаінформаційні джерела, звідки управлінський персонал підприємства має змогу отримувати дані для їх обробки та аналізу системою медіаінформаційного забезпечення. Виявлено, що саме Text-mining як складовий елемент системи медіаінформаційного забезпечення підприємств, що займаються ЗЕД, є надзвичайно дієвим інструментом для добування знань конкурентного характеру з масивів медіаінформаційних даних. Визначено, що державні органи хоч і здійснюють певний обсяг медіаінформаційних робіт для підприємств, що виконують ЗЕД, проте їх діяльність саме в аспекті надання необхідних відомостей конкурентного характеру є явно недостатньою через відсутній пошук чітких стратегічних перспектив та можливостей, виявлення структурних порожнеч на закордонних ринках. Обґрунтовано, що функціонування системи медіаінформаційного забезпечення має вагомі позитивні ефекти й зрушення не лише для підприємства, де ця система функціонує, але і для держави в цілому. Доведено, що державну політику варто скерувати за вектором надання медіаінформаційної підтримки підприємств щодо їх зовнішньоекономічної діяльності, оскільки пошук, обробка та підготовка аналітичної інформації конкурентного характеру суттєво спрощує й оптимізує процес прийняття управлінських рішень щодо стратегічних напрямів розвитку підприємства.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectmedia information support of FEA enterprisesuk_UA
dc.subjectmedia literacy of management personneluk_UA
dc.subjectmedia information sourcesuk_UA
dc.subjectText-mininguk_UA
dc.subjectsystem of media information supportuk_UA
dc.subjectмедіаінформаційне забезпечення підприємств, що здійснюють ЗЕД,uk_UA
dc.subjectмедіаграмотність управлінського персоналуuk_UA
dc.subjectмедіаінформаційні джерелаuk_UA
dc.subjectText-mininguk_UA
dc.subjectсистема медіаінформаційного забезпеченняuk_UA
dc.titleMedia Information Support of Enterprises Engaged in Foreign Economic Activity = Медіаінформаційне забезпечення підприємств, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльністьuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc65.012.45:339.9-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму
Економіка і регіон. 2020. № 1 (76)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1(73)2020_132-139.pdfСтаття374.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.