Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8533
Назва: The foreign language discipline potential in emotional intellect formation of students in higher education technical institutions = Потенціал дисципліни іноземної мови у формуванні емоційного інтелекту студентів технічних закладів вищої освіти
Автори: Москаленко, М.В.
Тематичні ключові слова: emotional intelligence
technical education
competence-based approach
communicative method
universal competences
емоційний інтелект
технічна освіта
компетентнісний підхід
комунікативний метод
універсальні компетентності
Дата публікації: лип-2020
Видавництво: Херсон: Гельветика
Анотація: In the article it is proposed to explore optimal pedagogical technologies, methodical methods and means of forming emotional intelligence through the prism of the discipline «Foreign Language for Specific Purposes» for students in higher education technical institutions. The factors influencing young professionals successful socialization have been analyzed. The factors affecting employment and career growth have been investigated. The reasons for the competent specialist universal competencies formation and development in Foreign Language classes have been systematized. The issues that can lead to the successful socialization of young professionals have been highlighted.The future specialists foreign communicative competence formation has been analyzed. The most effective pedagogical technologies for enhancing emotional students have been suggested. Sharp contradictions among the complexity of the professional tasks faced by graduates of higher education institutions and the content of educational programs of vocational training have been investigated.
У статті пропонується дослідити оптимальні педагогічні технології, методичні методи та засоби формування емоційного інтелекту через призму навчальної дисципліни у студентів вищих навчальних закладів. Проаналізовано фактори, що впливають на успішну соціалізацію молодих фахівців. Досліджено фактори, що впливають на зайнятість та кар’єрний ріст майбутніх працівників. Систематизовано причини формування та розвитку універсальних компетентностей спеціалістів на заняттях іноземної мови. Висвітлено питання, які можуть призвести до успішної соціалізації молодих фахівців. Проаналізовано формування у майбутніх спеціалістів зарубіжної комунікативної компетентності. Запропоновано найефективніші педагогічні технології для вдалого розвитку емоційного інтелекту студентів.
Бібліографічний опис: Moskalenko M.V. The foreign language discipline potential in emotional intellect formation of students in higher education technical institutions / M.V. Moskalenko // Молодий вчений. – 2020. – № 7.1 (83.1). – С. 105-108. – DOI: https://doi.org//10.32839/2304-5809/2020-83.1-27
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/8533
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МВ №7.1 (83.1) Москаленко.pdfСтаття235.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.