Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/8533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаленко, М.В.-
dc.date.accessioned2020-09-08T10:37:20Z-
dc.date.available2020-09-08T10:37:20Z-
dc.date.issued2020-07-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/8533-
dc.descriptionMoskalenko M.V. The foreign language discipline potential in emotional intellect formation of students in higher education technical institutions / M.V. Moskalenko // Молодий вчений. – 2020. – № 7.1 (83.1). – С. 105-108. – DOI: https://doi.org//10.32839/2304-5809/2020-83.1-27uk_UA
dc.description.abstractIn the article it is proposed to explore optimal pedagogical technologies, methodical methods and means of forming emotional intelligence through the prism of the discipline «Foreign Language for Specific Purposes» for students in higher education technical institutions. The factors influencing young professionals successful socialization have been analyzed. The factors affecting employment and career growth have been investigated. The reasons for the competent specialist universal competencies formation and development in Foreign Language classes have been systematized. The issues that can lead to the successful socialization of young professionals have been highlighted.The future specialists foreign communicative competence formation has been analyzed. The most effective pedagogical technologies for enhancing emotional students have been suggested. Sharp contradictions among the complexity of the professional tasks faced by graduates of higher education institutions and the content of educational programs of vocational training have been investigated.uk_UA
dc.description.abstractУ статті пропонується дослідити оптимальні педагогічні технології, методичні методи та засоби формування емоційного інтелекту через призму навчальної дисципліни у студентів вищих навчальних закладів. Проаналізовано фактори, що впливають на успішну соціалізацію молодих фахівців. Досліджено фактори, що впливають на зайнятість та кар’єрний ріст майбутніх працівників. Систематизовано причини формування та розвитку універсальних компетентностей спеціалістів на заняттях іноземної мови. Висвітлено питання, які можуть призвести до успішної соціалізації молодих фахівців. Проаналізовано формування у майбутніх спеціалістів зарубіжної комунікативної компетентності. Запропоновано найефективніші педагогічні технології для вдалого розвитку емоційного інтелекту студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХерсон: Гельветикаuk_UA
dc.subjectemotional intelligenceuk_UA
dc.subjecttechnical educationuk_UA
dc.subjectcompetence-based approachuk_UA
dc.subjectcommunicative methoduk_UA
dc.subjectuniversal competencesuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectтехнічна освітаuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectкомунікативний методuk_UA
dc.subjectуніверсальні компетентностіuk_UA
dc.titleThe foreign language discipline potential in emotional intellect formation of students in higher education technical institutions = Потенціал дисципліни іноземної мови у формуванні емоційного інтелекту студентів технічних закладів вищої освітиuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc378.147:159.923.2:378.6-
Розташовується у зібраннях:Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МВ №7.1 (83.1) Москаленко.pdfСтаття235.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.