Альтернативний вигляд

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/762
Назва: The bases of introducing investment marketing in the industry of regions = Основи впровадження інвестиційного маркетингу в промисловості регіонів
Автори: Буряк, А.А.
Тематичні ключові слова: прямі іноземні інвестиції
інвестиційний потенціал
промисловість
регіон
інвестиційний маркетинг
the foreign direct investments
the industry
the region
the investment marketing
the investment potential
Дата публікації: 2015
Видавництво: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Бібліографічний опис: Burіak А.А. The bases of introducing investment marketing in the industry of regions / А.А. Burіak // Сучасна економічна наука: теорія і практика : матеріали 5-ої Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 17 листоп. 2015 р. – Полтава : ПолтНТУ, 2015. – С. 223–225.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/762
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezu_Buriak A.A._ЕТіРЕ.pdf52.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.