Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБуряк, А.А.-
dc.date.accessioned2016-07-12T07:55:03Z-
dc.date.available2016-07-12T07:55:03Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/762-
dc.descriptionBurіak А.А. The bases of introducing investment marketing in the industry of regions / А.А. Burіak // Сучасна економічна наука: теорія і практика : матеріали 5-ої Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 17 листоп. 2015 р. – Полтава : ПолтНТУ, 2015. – С. 223–225.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectпрямі іноземні інвестиціїuk_UA
dc.subjectінвестиційний потенціалuk_UA
dc.subjectпромисловістьuk_UA
dc.subjectрегіонuk_UA
dc.subjectінвестиційний маркетингuk_UA
dc.subjectthe foreign direct investmentsuk_UA
dc.subjectthe industryuk_UA
dc.subjectthe regionuk_UA
dc.subjectthe investment marketinguk_UA
dc.subjectthe investment potentialuk_UA
dc.titleThe bases of introducing investment marketing in the industry of regions = Основи впровадження інвестиційного маркетингу в промисловості регіонівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.udc339.727.22-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezu_Buriak A.A._ЕТіРЕ.pdf52.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.