Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/7509
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалацька, О.Л.-
dc.contributor.authorСаєнко, Л.В.-
dc.contributor.authorАстахова, С.А.-
dc.date.accessioned2020-05-29T15:09:49Z-
dc.date.available2020-05-29T15:09:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/7509-
dc.descriptionБалацька О.Л. До проблеми визначення поняття «наукова критика» / О.Л. Балацька, Л.В. Саєнко, С.А. Астахова // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер.: Філологія : зб. наук. пр. – Херсон : Гельветика, 2019. – № 42, т. 2. – С. 24-27. – DOI https://doi.org/10.32841/2409-1154.2019.42.2.7uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснюється аналіз наявних дефініцій критики / критичного зауваження, яку вважаємо обов’язковим компонентом сучасного англомовного наукового дискурсу, а також пропонується власне визначення критики / критичного зауваження. Важливість критики для наукової діяльності й комунікації є очевидною, адже саме усвідомлення недостатності й недосконалості знання стимулює дослідників до нових розвідок та переосмислення наявних студій. Поняття критики взагалі та наукової критики зокрема має різні тлумачення, з яких найбільш релевантним різним галузям науки вважаємо вербально висловлене негативне ставлення до певного (фрагмента) наукового дослідження. Слід відзначити, що прийняте в роботі розуміння критики як негативного судження суб’єкта про певний об’єкт є її вузьким тлумаченням, більш адекватним, на наш погляд, аніж широке трактування критики (розбір, аналіз, виявлення позитивних та негативних рис). По-перше, за вузького розуміння критика співвідноситься з конкретним вербальним утворенням – висловленням негативної оцінки, що є обов’язковим у критичному зауваженні, тоді як за широкого трактування межі вербальних реалізацій установити практично неможливо. По-друге, аналіз словникових дефініцій та результати (нелінгвістичних і лінгвістичних) досліджень свідчать про те, що обране нами тлумачення є найбільш поширеним і загальним (до того ж мовна свідомість українського дослідника не дозволяє поєднувати іменник «критика» з прикметником «позитивна»). Окрім того, критику вважаємо складовою розумово-комунікативної взаємодії науковців, що в соціокогнітивному вимірі характеризується наявністю спільного спеціального знання, а в соціокомунікативному – прагненням досягти спільної мети – сприяти розвитку та вдосконаленню наукової думки. Звідси ми можемо прийти до висновку про те, що наукова критика може бути схарактеризована як явище дискурсивної природи – ментальний, соціокультурний і комунікативний феномен, реалізований вербальними одиницями.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика», м. Херсонuk_UA
dc.subjectкритикаuk_UA
dc.subjectкритичне зауваженняuk_UA
dc.subjectнаукова критикаuk_UA
dc.subjectвизначенняuk_UA
dc.subjectангломовний науковий дискурсuk_UA
dc.titleДо проблеми визначення поняття «наукова критика»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udc811.111’42-
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та перекладу
Кафедра германської філології та перекладу
Кафедра загального мовознавства та іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Балацька Саєнко Астахова стаття 19.pdf412.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.