Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6898
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧичкало-Кондрацька, І.Б.-
dc.contributor.authorНовицька, І.В.-
dc.contributor.authorРончевіч, А.-
dc.date.accessioned2020-04-06T18:36:39Z-
dc.date.available2020-04-06T18:36:39Z-
dc.date.issued2019-12-06-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6898-
dc.descriptionЧичкало-Кондрацька І.Б. Еvent marketing як інструмент просування органічної продукції на ринок / І.Б. Чичкало-Кондрацька, І.В. Новицька, Анте Рончевіч // Академічна й університетська наука: результати та перспективи : зб. наук. пр. XІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 6 груд. 2019 р. – Полтава : Нац. ун-т імені Юрія Кондратюка, 2019. – С. 62-64.uk_UA
dc.description.abstractУ даній статті розглядається event-marketing як інструмент, спрямований на просування органічної продукції за допомогою асоціації підприємства з різними маркетинговими подіями. Розглянуто приклади зарубіжної практики використання eventmarketing та можливість застосування при просуванні органічної продукції. Розглянуто переваги та недоліки еvent marketing. Проаналізовано можливість використання родієвого маркетингу при просуванні органічної продукції на ринок.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка"uk_UA
dc.subjectevent marketinguk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectорганічна продукціяuk_UA
dc.subjectпросування продукціїuk_UA
dc.titleЕvent marketing як інструмент просування органічної продукції на ринокuk_UA
dc.typeНаукові статтіuk_UA
dc.identifier.udc339:5.17-
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин та туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12 мнпк_62-64_Чичкало.pdfСтаття511.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.