Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6828
Назва: | Інклюзивна освіта на початкових етапах навчання дітей з особливими освітніми потребами |
Автори: | Атаманчук, Н.М. |
Тематичні ключові слова: | інклюзивна освіта діти з особливими освітніми потребами |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського |
Анотація: | Країни Європи, в тому числі й Україна, вийшли на етап формування нового типу відношення держави і суспільства до дітей з психофізичними порушеннями, що викликає необхідність модернізації освітньої галузі згідно з Національною доктриною розвитку освіти України у XXI столітті, законом України «Про освіту» (2017 р.) та спричинюють реформаційні процеси й конструктивні підходи до організації освітньої діяльності в умовах загальноосвітніх навчальних закладів. |
Бібліографічний опис: | Атаманчук Н.М. Інклюзивна освіта на початкових етапах навчання дітей з особливими освітніми потребами / Н.М. Атаманчук // Психолого-педагогічні та соціальні проблеми сучасного суспільства : зб. матеріалів ІV Міжнар. конф., м. Кременчук, 19–20 квіт. 2018 р. – Кременчук : КрНУ, 2018. – С. 64-66. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6828 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези_Атаманчук.docx | тези | 51.26 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.