Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6828
Назва: Інклюзивна освіта на початкових етапах навчання дітей з особливими освітніми потребами
Автори: Атаманчук, Н.М.
Тематичні ключові слова: інклюзивна освіта
діти з особливими освітніми потребами
Дата публікації: 2018
Видавництво: Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Анотація: Країни Європи, в тому числі й Україна, вийшли на етап формування нового типу відношення держави і суспільства до дітей з психофізичними порушеннями, що викликає необхідність модернізації освітньої галузі згідно з Національною доктриною розвитку освіти України у XXI столітті, законом України «Про освіту» (2017 р.) та спричинюють реформаційні процеси й конструктивні підходи до організації освітньої діяльності в умовах загальноосвітніх навчальних закладів.
Бібліографічний опис: Атаманчук Н.М. Інклюзивна освіта на початкових етапах навчання дітей з особливими освітніми потребами / Н.М. Атаманчук // Психолого-педагогічні та соціальні проблеми сучасного суспільства : зб. матеріалів ІV Міжнар. конф., м. Кременчук, 19–20 квіт. 2018 р. – Кременчук : КрНУ, 2018. – С. 64-66.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6828
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Атаманчук.docxтези51.26 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.