Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://reposit.nupp.edu.ua/handle/PoltNTU/6828
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАтаманчук, Н.М.-
dc.date.accessioned2020-03-31T08:13:37Z-
dc.date.available2020-03-31T08:13:37Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://reposit.pntu.edu.ua/handle/PoltNTU/6828-
dc.descriptionАтаманчук Н.М. Інклюзивна освіта на початкових етапах навчання дітей з особливими освітніми потребами / Н.М. Атаманчук // Психолого-педагогічні та соціальні проблеми сучасного суспільства : зб. матеріалів ІV Міжнар. конф., м. Кременчук, 19–20 квіт. 2018 р. – Кременчук : КрНУ, 2018. – С. 64-66.uk_UA
dc.description.abstractКраїни Європи, в тому числі й Україна, вийшли на етап формування нового типу відношення держави і суспільства до дітей з психофізичними порушеннями, що викликає необхідність модернізації освітньої галузі згідно з Національною доктриною розвитку освіти України у XXI столітті, законом України «Про освіту» (2017 р.) та спричинюють реформаційні процеси й конструктивні підходи до організації освітньої діяльності в умовах загальноосвітніх навчальних закладів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКременчуцький національний університет імені Михайла Остроградськогоuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.titleІнклюзивна освіта на початкових етапах навчання дітей з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Атаманчук.docxтези51.26 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.