Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 19.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата виданняНазваАвтор(и)
кві-2022Наукові підходи до ланцюжка створення цінності освітніх послуг з використанням інструментів маркетингуКаневська, І.М.; Хадарцев, О.В.
тра-2022Strategy as a tool for managing corporate profits = Стратегія як інструмент управління прибутками підприємстваХадарцев, О.В.
тра-2022Forecasting of enterprise development in modern economic conditions = Прогнозування розвитку підприємства в сучасних економічних умовахХадарцев, О.В.
9-чер-2022Діагностика ризикостійкості підприємства: індикатори визначенняХадарцев, О.В.; Бондаренко, А.В.
9-чер-2022Шляхи підвищення ефективності біржових операційХадарцев, О.В.; Шивела, І.А.
10-лис-2022Розвиток підприємства в сучасних економічних умовахХадарцев, О.В.; Шивела, І.А.
2020Formation of City Brand in the Implementation of the Concept of Integrated Development = Формування бренду міста в реалізації концепції інтегрованого розвиткуГригор'єва, О.В.; Хадарцев, О.В.; Іванюк, А.С.
25-тра-2023Формування ефективної бізнес-моделі підприємницької діяльності суб'єкта господарюванняХадарцев, О.В.; Путря, А.М.
15-чер-2023Євроінтеграційний вплив на управління інвестиційними процесамиХадарцев, О.В.; Степанченков, С.І.
15-чер-2023Актуальні джерела інвестиційного забезпечення сталого розвиткуХадарцев, О.В.; Глєбов, М.М.